štvrtok 3. mája 2012

Ďaľšie hobby...

a zase od toho šitia nemá ďaleko :D

Moje prvé stretnutie s technikou štvorkorálku (RAW)
Ako tomu býva človek má veľa vecí v zálohe, ktoré si chce ohmatať a vyskúšať. Ved tie obrázky na internete vyzerajú tak veľmi jednoducho a krásne... A tak som sa vďaka Korálkovej Škole Darí Fejtkovej dala do boja s korálkami :D Je fajn keď sa so ženami a dievčatami v skupine môžeme navzájom podporovať a povzbudzovať a potom s toho vznikajú krásne veci. V škole sa učíme rozličné techniky a je to veľmi inšpiratívne. Všetky návody nám Dari pekne pošle do mailu aby sme sa nemuseli namáhať nejakým sťahovaním :D a tak potom to korálkovanie už ide aj samo...


Technika Peyote, ktorá mi už bola troška známa

 V škole sme úplné začiatočníčky ale aj pokročilé a už aj profesionálne korálkárky, ktoré už sú na úplne inom stupni. Ja osobne sa radím viacej  k tým začiatočníčkam.

Naša lektorka Darí nám vyjednala veľa zliav pri nákupoch a taktiež sa konajú súťaže, kde sa dajú získať hodnotné ceny. A ak si troška priplatíte ku školnému tak obdržíte sponzorský balíček (ten príplatok je na poštovné) 

Tak teda aby som vás ďalej nezdržovala. Čo chcem povedať týmto prispevkom? Pridajte sa ku nám do Korálkovej školy Darí Fejtkovej a určite sa naučíte vyrobiť sebe či svojim blízkym krásne darčeky.

Cmuk vaša Katka :D




 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára